Met plezier naar school

RESPECT VOOR ELKAAR

Positieve, kritische houding met respect voor elkaar!

Modern onderwijs met gebruik van ICT
Goed en plezierig onderwijs voor ieder kind

CREATIEF ONDERWIJS

met voldoende beweging

Samen naar zelfstandigheid

OBS De Compagnonsschool

OBS De Compagnonsschool, waar leren leuk is! Plezier in het leren is de basis tot goede leerprestaties. We hebben een fijne, sociale sfeer op school en van daaruit werken de leerlingen aan hun ontwikkeling. Door de inzet van moderne ICT middelen verzorgen wij onderwijs op maat: ieder kind krijgt op zijn of haar niveau leerstof aangereikt. Ook dit zorgt voor veel leerplezier en zelfvertrouwen. Een mooie basis voor ontwikkeling en om de eigen talenten te ontdekken en verkennen.

Artikel: Leren met iPad op de Compagnonsschool

Artikel: Apple Distinguished Schools in Nederland

Afsluiting thema 'Worden wat je wil' en viering predicaat Apple Distinguished School

Opening thema 'Worden wat je wil'

De regenboogvlag wappert bij de Compagnonsschool

Apple Distinguished School

Virtuele tour

Ambion in Onderwijs

Ambion staat voor AMBitie In ONderwijs. De vierentwintig openbare basisscholen van Ambion bieden eigentijds en kwalitatief onderwijs in de regio Joure en Heerenveen. Daarbij staan vertrouwen, verbinding en ontwikkeling centraal. De scholen werken intensief samen, maar kennen ook ieder hun eigen gezicht.

Ambion

Leerling aanmelden

Overweegt u uw kind(eren) aan te melden op onze school? Dan nodigen wij u en uw kind(eren) van harte uit voor een rondleiding en een persoonlijk gesprek.

U kunt hiervoor klikken op onderstaande knop. De directeur neemt dan contact met u op om een afspraak te maken.

Nu aanvragen